Jobdigger introduceert binnenkort nieuwe functionaliteiten

De afgelopen tijd is het team van Jobdigger druk bezig geweest met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten. Op dit moment worden de laatste details afgerond, en dan zullen wij de functionaliteiten op korte termijn releasen. In dit artikel lees je alvast meer over de nieuwe ontwikkelingen.

Jobdigger Insights ‘versie 2.0’

Jobdigger Insights krijgt op korte termijn een ander jasje. Het team van Jobdigger heeft aan de uitstraling van het product gewerkt, waardoor het product er moderner uitziet. Met de nieuwste technieken zorgen we er ook voor dat Insights nóg sneller werkt. Hierdoor kun je sneller de data verzamelen die je op dat moment nodig hebt. 

Niet alleen is de uitstraling moderner, ook het maken van analyses ziet er binnenkort anders uit. Op dit moment maak je een analyse door op de balk, de markt, organisaties of doelgroep aan te klikken, zie de foto hieronder. 

Bij de nieuwe versie van Jobdigger Insights zijn de analyses in tabbladen onder elkaar gezet, zie de foto hieronder. Je kunt nu vanuit één pagina wisselen van analyse. Ook is de plaats van de analyses veranderd. De balk rechtsboven is verplaatst naar de linkerzijde. Op deze manier vind je de datapunten die voor jou relevant zijn nog makkelijker terug.

Op de onderstaande foto zie je in de balk ook een tabblad met een hartje staan. Dit is de samenvatting-pagina. Hier kun je een eigen overzicht maken door datapunten toe te voegen. Dit doe je door op het hartje te klikken bij een datapunt naar keuze. Het datapunt verschijnt dan automatisch in de samenvatting.

Gebruiksmonitor

Naast een vernieuwde Insights zijn wij ook bezig met een nieuwe versie van de teampagina. Dit zal Teambeheer &-gebruik gaan heten. Dit is net zoals Insights voorzien van moderne styling en maakt het teambeheer een stuk overzichtelijker. Met de belangrijkste nieuwe feature: de gebruiksmonitor.

Uit meerdere gesprekken intern en met verschillende klanten bleek dat er behoefte is aan meer inzicht in de gebruikersactiviteit van het team binnen Jobdigger Insights. We zijn met deze feedback aan de slag gegaan en hebben een monitor gecreëerd die gericht is op het verkrijgen van die inzichten. Op dit moment wordt de monitor intern getest. Vervolgens zal deze ook met een aantal klanten getest worden, waarna we het in een paar maanden officieel zullen uitbrengen.

Door de monitor krijg je als hoofdgebruiker, zoals een teamleider, inzicht in wat je teamleden allemaal doen, zoals wanneer hij of zij voor het laatst het product heeft gebruikt, welke functionaliteiten hij/zij gebruikt en hoe vaak het wordt gebruikt. Hierdoor kun je gericht één teamlid of alle leden ondersteunen in het gebruik van het product, of hen motiveren om gebruik te maken van alle functionaliteiten. Jobdigger ondersteunt hierbij door praktische tips klaar te zetten die je met één druk op de knop naar collega’s kunt sturen.

We houden je op de hoogte

Benieuwd naar de nieuwe functionaliteiten? Nog heel even geduld. Op korte termijn kun je met een deel van de functionaliteiten aan de slag. Houd onze website, LinkedIn en je mail in de gaten voor de nieuwste release. 


Ben je benieuwd naar wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Wil je Jobdigger zien?

Vraag dan nu vrijblijvend een online demo aan

Online demo aanvragen

Wil je op de hoogte blijven van al ons nieuws?
Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!